Merhabalar kızlar.
İkinci bebeğime hamileyim. 2 gün önce erkek bebeğim olacağını öğrendim. Kızım var ismi Asel Lina
Şimdi oğluma hem ona uyumlu bir isim arayışındayız yada kafiyeli olabilir. Fikirleriniz varsa sevinirim.
Bir isim cepte Asil. İki isim koymayı düşünüyorum beklemedeyim sizleri 💙