Alyaa18 30 haftalik gebelikte göğüsten sıvı gelmesi normalmidir? Bi zarari olurmu erken doğum vs yada dogumdan sonrada sütüm gelirmi yoksa gelmezmi bilen varmıdır
Buse-ozdmr Alyaa18 zararı yok aksine güzel bişe 34 üm bende bendede geliyor sütün olacağı anlamına gelıyor😊
sibelmnkl benimde ilk gebeliğimde 37 haftalikken geldi. normal miş. ama sakın sıkma göğüs ucu ile oynama.