Kızlar 36. Haftama girdim. 3 haftadan beri haftalık doktorum çağırıyor. Yarında çağırdı ama özel muayene olduğu için artık ücret çok gelmeye başladı. Siz kaç günde veya hafta aralıklarla gidiyorsunuz? Doğum yaklaştığı için her hafta gitmeye devam etmem gerekir mi?