Tugcesnyt merhaba 2019 yılında bende epidural ile normal doğum yaptim igne vurulmasi icin 4 cm aciklikolmasi gerekiyor bemim hic sansi aciklik yoktu ve suni sanci verildi sabah 9 sa aksam 6 da ancak acildi zor oldu neyse igneye gelince inanin damar yolu daha cok acidi belden vurulam igne zaten igneyi vuracaga yere uyusturucu sprey cikiyor ve hissetmiyorsun gercekten sonrasinda bas agrisi bel agrisi olmadi sadece igneden sonra gercektwn ikinma hissi kayboluyor bunu bircok arkadaşımdan da duydum ve ikinamiyorsjn gercekten bende ikinamadim ve kizim oksijensiz kaldi 10 gun kuvezde kaldi kucagima bile alamadim şükür simdi iyi ikinciye hamileyim kesinlikle planli sezaryan olucam ins sizin guzel gecer ama iyi arastirin derim