Valla banada hiç yapılmadı. O kadar özele gittim hiç sormadılar bile :)) en son 30 haftada sende ödem falan yok hala spor ayakkabı giyebiliyorsan ve yüzük takabiliyorsan dedi. Gerçktende hiç ödemim oluşmadı. Sağlık ocağındaki hemşire demişti haftaya gel tansiyonu ölçelim boy kilonu alalım diye 34 haftalığız Bu arada 🤗🤗