Çok şükür bende pozitif doğum hikayemle aranıza gelebildim. Pazartesi sabah 8 de hastaneye yatış yaptık ve odamıza çıktık bu arada planlı sezeryan oldum 2. Doğumum bilmeyenler için söylemek istedim :) Annem kayinvalidem eşim ve 2.5 yaşında ki oğlumla odayı süslüyorduk ki 9a 10 kala beni hazırlamaya diye geldiler o sırada ben balon sisiriyordum🤣 apar topar önlüğümü giydim damar yolu açıldı vs derken ameliyathaneye indirildim masaya çıktıktan sonra 2. Damar yolu daha açıldı sebebini bilmiyorum ilk Doğumum da böyle birşey olmamıştı daha sonra anestezi uzmanı geldi ve spinalim yapıldı o sırada kadın doğum doktorum da gelmişti sohbet muhabbet derken yatırdılar beni anında uyuşmaya başladım zaten karincalanma gibi birşey oluyor bu arada iğne de hiç acıtmıyor bana göre damar yolu açtırmak daha zor öyle diyim. Önümü kapattılar vs başlamış hiç haberim bile yok başımda anestezi teknisyeni vardı ona sordum başladı mı diye evet birazdan geliyor bebegin dedi ve o an sakinleştirici yaptı bana başın dönebilir sakin ol dedi zaten ben o sıra leyla gibiydim 🤣🤣 demeye kalmadan karnıma hafif bir baskı oldu ve bebeğimin sesini duydum ve ağlamaya başladım doktorum ve çocuk doktorumuz çok güzel bebek kadriyecim dediler kahkahalarla devam etti operasyon sohbet ettik devamında, doktorum ve ekibi gerçekten çok çok pozitiflerdi ilk Doğum tecrübem biraz kötüydü o yüzden korkuyordum ama çok çok güzel geçti. Bebeğim ilk muaynesinden sonra odamıza çıktı beni de 15 dk sonra falan çıkardılar sadece çok fazla üşümüştüm onun dışında herşey yolunda ilerliyordu. Bugün 5 günlük olduk sarılık değerimiz sınır da olduğu için fototerapi alıyoruz yani şuan da yine hastaneden yazıyorum size :) dualarınıza tekrardan talibim teyzeleri inşallah değerimiz düşer ve yarın abimize,evimize geri döneriz. Şimdiden çok teşekkür ederim. Hamiş olan arkadaşlarıma hayırlı doğumlar Şimdiden, yavrusuna kavuşmuş olanlara da sağlıkla büyütmelerini diliyorum🤲🏻❤️🌹