Negatif düşünmeyin pozitif düşünün ki hem bebeginiz mutlu bir bebek olarak dünyaya gelsin hem de herşey olumlu olsun. Bana da 27. Haftada erken doğum teşhisi koyuldu hiç üzülmedim evet korkularim oldu ama bebeğime can veren Allaha sığındım. Ve 36. Haftayı devirdik bile😊 sancılarınız normal hatta bebeğiniz büyüdükce dayanilmayacak ağrılarınız bile olacak siz güçlü olun çünkü bebişlerimiz çok çok güçlü❤️