ilkanneyim06 31+5 olduk çok şiddetli kasık ağrılarım ve sancılarım var sizce şuan doktora gitmeli miyim yoksa 1-2 saat daha takip edeyim mi 5-6 dkda bir anlık sancılar giriyo çok kısa süreli