Berfindmrcan21 Son günlerde aşırı derecede bel ağrısı bebeğin hareketlerini de çok aşağıda hissediyorum bebek aşırı derecede aşağı baskı yapıyor vajinada yanma ve kaşıntıda sakat gibi yürüyorum böyle bi durum yaşayanlar?
Irem34_52 Berfindmrcan21 bel ağrım baslardan beri var agırlastıkca asırı coğaldi baya zorluyo bende sakat gibiyim ama bende fıtık var o etkiliyo
Firstt 30+5 benim ve ben yaklaşık 10 haftadır bel ağrısı çekiyorum. Bebeğin hareketleri aşağıda ve kaşıntı da çok fazla oluyor hemen hemen aynı şeyler mevcut. Kaşıntı için Normal diyemiyorum ama bel ağrısı normal