Babyboy Dr. Fehmi Yazıcıoğlu na gittim buradakilerin tavsiyesiyle çok iyiydi parmaklarından beyincigine kadar tek tek inceledi ve anlattı. Sizde İstanbuldaysaniz tavsiye ederim
EmineDefneGokce Babyboy parmaklarından beyincigine kadar tek tek inceledi Zaten böyle olması gerek canım detaylı usg sonuçta
Mamacita1 Babyboy 27 ocakta bende ona gideceğim umarım bende memnun kalırım bir çok kişiden duydum çok ilgili biriymiş. Daha önce bir tanıdığımda gitmişti onun tavsiyesi ile bende randevu aldım bakalım nasıl olacak 😇
Babyboy EmineDefneGokce evet canım aynen katılıyorum ama ilk çocuğumda maalesef böyle detaylı inceleyip açıklayan bir doktor değildi bu yüzden özellikle belirttim
Babyboy EmineDefneGokce evet canım aynen katılıyorum ama ilk çocuğumda maalesef böyle detaylı inceleyip açıklayan bir doktor değildi bu yüzden özellikle belirttim
Mamacita1 Mercimekminik Renkli ultrason fiyatını bilmiyorum canım ben aradığımda tek bebek için 1000 lira dedi asistanı. Kağıthane’de papirus plazadaymış yeri. Bende ilk defa gideceğim evimize yakın diye ve memnun kalındığını duyduğum için tercih ettim. Ama büyük ihtimal fiyata dahildir o da diye düşünüyorum
Mercimekminik Mamacita1 benim de ay sonu gitmem gerek o vakitler de 21.haftamın içinde falan oluyorum 22 ye doğru tam vakti 😃 Yine de aklımda olsun bakalım
Mamacita1 Mercimekminik Eğer buraya gitmeyi düşünürseniz mutlaka bir an önce randevu alın çünkü ben 19 haftalık olur olmaz aradım istediğim tarihte müsaitlik bulamadım 2 gün sonrasına verdi çok dolu oldukları için ama benim açımdan bir problem olmayacak bende 22+5te gitmiş olucam. Hem ararsanız ulaşmak çok kolay oluyor ve renkli ultrason fiyatını da öğrenmiş olursunuz 😊
Mamacita1 Mercimekminik 0212 272 67 10 yarın hafta sonu olduğu için çalışıyorlar mı bilmiyorum bir arar şansını denersin. Google’dan da bakabilirsin Fehmi Yazıcıoğlu yazınca çıkıyor 😊
Era24 Ben de iki gün önce konuştum 23 ocakta istiyordum 3 şubata zor buldum😂 doktorumun önerisi ile ben Fehmi Bey’e gideceğim. Kuzenim de tavsiye etmişti. İnşallah ben de memnun kalırım🌝
Mamacita1 Blnmzz Evet gittim ve gayet ilgiliydi. Çok güzel bilgilendiriyor. Bebeğim de çok zorlamadı Allah’tan o yüzden her şeyini çok kolay gördü doktor. Fiyatta tek bebekte 1000 lira CD+ fotoğraf isterseniz 100 tl daha ekleniyor.