ozgeemiroglu Gebelik kan testi yapıldıktan hemen sonra mı doktora gitmek gerekiyor ben acilde yaptırdım doktora göstermedim ama kasımın ilk haftası Cuma gününe randevu aldım herhangi bir sorun olur mu geç mi gitmiş oluyorum
Hafizeipek ozgeemiroglu ben öğrendiğim gece acile gitmiştim dış gebelik olursa çok tehlikeli olduğu için riske atmak istememiştim
Nisanurr Yani ben gitmeyi tercih ederdim çünkü benim ilk hamileligim kimyasal gebelikti yine öyle mi falan diye hemen doktora gitmiştim