Şiddetli kasık ağrısı çekiyorum 1 haftadır ama dün öyle bir sancı geldi ki ölüyorum sandım 23. Haftadayız ama doğuruyorum heralde sandım evden inemedim ambulans çağırdım. Az evvel tekrar kendi hastaneme gittim enfeksiyon çıktı sanırım monurol verdi reçete henüz düşmedi alamadım zaten sabah alacağım bol su içmemi istedi hijyenime zaten dikkat ederim. Yani üşütmemek de lazımmış hamileyken çok daha kolay oluyormuş. Çok geçmiş olsun dikkat edin kendinize