Rbia 38 haftalık hamileyim 10-15 dakka da bir Karnım kasılıyor ve ağrıyor neden olabilir ara ara sancı da giriyor
Nisanurr Yalancı şancı olabilir ama sancılarını takip et beline beline vuruyorsa dkklarina falan bak çünkü 38 haftasın doğumun yaklaşmış 🤗
Rbia Nisanurr bir hafta önce parmak ucu kadar açılmam vardı sürekli sancım oluyor ama düzensiz bi şekilde karnm çok kasılıyor ağrıdan duramıyorum
Nisanurr Rbia benimde karnım çok kasilirdi karnımın bazı yerlerine yumurta koymuş gibi olurdu doğum belirtisi diyorlar ama benimki gelmemişti tâbi 😌
Elifgurkan Benimde 4 5 gündür kasilmam sıklaştı ve yarım saat önce galiba nişanım geldi sümüksü yeşil sarı gibiydi anlayamadim olabilirmi