Kızlar benim doktorum özel buyuksehir de hacer yavşan ama bacagindan amaliyat olcak martta kadar yokmuş benimde doğum martin başı gibi o yüzden doktorum olmasa yetisemesse doğumuna diye basken hastanesinde aylin önderi dusunuyorum onda doğum yapan varmi nasıl ilgileniyo 3 4 defa muane oldum aylin doktordan iyiydi sanki ama emin olmak istiyorum