Eleonora asko benim 26 saat surdu ama benim haftam geçtiği icin mumkun oldugu kadar yatirdilar ve benim fobim yuzunden sancilarim 3 cm acilmada gitti (bu tamamen benlik birsey) dayanilmaz degil aslinda normal sanciyla suni sanci ayni acida , sadece hormon disardan takviye ediliyor o kadar , yani bir fark yok bire sunide pat diye yukselip aniden basliyor dogum normalde de 26 27 saat sürüyor ama kimse fsrketmiyor (bkz; annem dogum sancisi varken sadece ay cok sicak uyuyamiyorum keske kar yagsa dedi ertesi gun kontrolu vardi meger dogum baslamis) (2.bkz; kayinvalidem tuvaletim geldi sanmis yapamayinca kabizim galiba diyip temizleyip gidip bir seyler yapacak ki bagirsak çalışsın elini attiginda gorumcemin kafasini hafif hissetmis allahtan hastane yakindi arabada vardi da isinlandik diyor fndjdnd) beli olan sancilar su geldikten sonra 6 santime kadar belini incitmissin gibiydi bende ben sanci oldugunu bildigim icin karsiliycam ben sancilari yaaa diye dolandim etrsfta , 6 cm e geldi son kontrol 6 cm den cok az daha genis ama 7 olmamis dediler tam sisi acip patlatcaklar suyumu sukur kendi kendine patladi suyum djdjdjd , ordan sonra cok artti ama en fazla 30 dakika surmustur. Hem alttan hem serum olarak ikiskni birlikte aldim. Gorumcem ebe , hastanedeki ekip vs hepsi ayni seyi dedi sanci ayni aci esigin dusukse elbette daha cok hissedersin ama sancin kendin gelse bile ayni sekilde hissdecektin dedi. Tek tavsiyem mumkun oldugu kadsr yuru daha cabuk aciliyo