Bugün normal kontrolüm vardi nst ye girdim düzenli sancim çıktı. Normalde haftasından biraz önde gidiyor kilosu ama bazen görüyorum kilo az da cikabiliyormuş olculenden korkuyorum ya. Küvoze girer mi Bi sorun çıkar mı hiç tahmin etmezdim birden böyle biseyle karşılaşacağımı afalladim resmen .