M-r-ve mamayı kesmedik sütüm kesildi 🤷🏻♀️ benim kuzum hiçbir zaman aktif emen bir bebek olmadı maalesef ilk 15 gün sağarak verdim. Sonra memeye döndü ama önsütü içip bırakıyordu. Kan uyuşmazlığı olduğu için de aç kalsın emsin deme gibi bir şansım da yoktu çünkü 1.5 ay sarılığı vardı o yüzden o emmedikçe mama vermeye devam ettim, ben mama verdikçe o emmedi ve sütüm kesildi 🤷🏻♀️ ben gece gündüz tek bakıyordum gerçi eşim görevdeydi. Dinlenemedim, yemek yitwmedim, duş bile alamadım bazen bunların da etkisi oldu. Yani benim de sütüm kesilir diye düşünmeyin tamamen benim üst üste gelen talihsizliğimin sonucuydu 😂