Selam kızlar dün gece çok şiddetli bı sağ yan ağrısıyla uyandım kasıklarima vuruyodu yürümekte bile zorlandım lavoboya kendimi zor attım. O derece bı sancı oldu benim önceden de hep böyle ara ara agrirdi ama bu ilk oldu 17 haftalık hamileyim idrar yolu enfeksiyonu belirtilerini taşımıyorum daha öncede test yaptırdım fakat birşey çıkmamıştı sizde bu sancı neden olur bilgisi olan var mı?