Bebek2_ bu biraz insanın acı eşiği ile alakalı bence ben hastanede 1 gece kaldım eve geldim hiç yatmadım doğru dürüst oturmadım bile her işimi kendim yaptım elbette ki bir yara var tabiki o hassasiyet okuyor acısı oluyor ama bence çok basit bir acı ama bu kişi ile alakalı, ilk 2 3 gün zor gelebilir ama emzirmenize falan engel olmaz bunlar düşüneceğiniz son şeyler olsun