Kubrabyrmm Asli123s arkadaşlarım ve akrabalarımın onu da geçtim buradaki insanların bebiş isimleri 100de 80 inin adı ya Mina ya lina ya erva ben miradan yanayım çok duymuyoruz şimdinin Ayşe Fatması lina Mina oldu gene siz gönlünüze ne yatıyorsa o olsun ❤️❤️❤️
babyboy23 Mira da cok duyduk ikiside cok kullanilan isim ayni ayaz aras gibi. Canin hangisini istiyosa onu koy ikiside guzel ama ozel degil bence.