Karads Didemcann merhaba bu 2. Tup bebek sürecimdi ilki negatif çünkü bu tedavide 1 ay sürdü ama yumurtalarım vardı merkezde
ayse3451 Bugün 5. Gün trasferimin 8. Günü ve beta 1.2 çıktı. Sizce yükselme şansı var mı kuşlar. Taze embriyo transferiydi.
CAtLove İlk denememdi 3 gun embriyosu aa kalite 8 gun tutunma kanamasi yasadim 12 gun beta 91, 14 gun 140, 17 gun 38 18 gun 20 ile kimyasal gebelik oldu suan kafam cok karisik 8 tane daha 5 ve 3 gun embriyom var
ayse3451 Kuşlar benim gibi olan var mı aranızda. Transferin 8. Günü 1.2 idi. Sizce yükselir mi? 5. Gün embriyosu ve taze transfer
Babybulut @ayse3451 moralini bozmak istemem ama yükselmez başıma geldiği için biliyorum tüp bebekte tutunduysa zaten ilk günden itibaren yükselmeye başlıyor