Merhaba canlar benim adet kanamalarım uzun sürerdi leke halinde gelirdi çoğu zaman doktora gidince polikist olduğunu iletti daha sonra ilaç kullanmadım ara ara folikasit kullandım doktorum sorun olmadığını iletti geçen ay 8 gün adet gördüm ve son adetim den sonra 29 gün geçti göğüslerim çok ağrıyordu bir kaç gün öncesine kadar dokununca bazen belim ve karnım ağrıyor ara ara kramp şeklinde iki gündür de sürekli uykum var sizce test yapmali miyim belirtiler mevcut mu