Minibebe 32 de şiddetli bel ağrısı yaşadım nst de 80 leri gördük ama anlamsız dediler bol su iç dinlen dediler şuan 34. Haftaya girdik bu hafta içi tekrar nst çekilecek o ağrılarım azaldı ama dikkat ettim yormadim kendimi buarada bizimde makat gelişli şuan doktorum sezaryen doğum olur böyle giderse dedi sadece…