Ceylin8 31+3 olduk kizlar hafif hafif bel agrim oluyor biraz karnimda agrilar oluyor cok siddetli degil sanki affetersiz tuvaletin gelmis gibi sanci bebegimin hareketlerini hissetiyorum normal mi sizce bunlar
GamzeBerat Ceylin8 bebek son aylarda daha hızlı kilo alıyor ve büyüyor . Doğal olarak rahimde büyüyor bel ağrısı karın ağrısı normal. İçin rahat olsun diye istersen bir doktora görün . Bence kötü bir şey yoktur