34+6 günlük hamileyim bugün ağrıyla acile gittim vajinal enfeksiyon nedeniyle oluyormuş denildi sonra ultrason da bebeğin önde gittiği 36 hafta gözüktüğü ve suyununda fazla olduğunu söyledi doktor lütfen bilgisi olan varmı internetten baktığımda ciddi bir durum olduğu yazıyor anomali falan