Rumeysa672 merhaba, ben de manisadayım. Mhrs den randevu alarak perşembe günü gittim 20+1 de daha ufak ideal haftada değil dedi baktı ölçümlerde şuan sıkıntı yok ama daha net görmek için 4 hafta sonra yine gel dedi. Mhrs den randevu alarak gideceğim, sabah 10.00da deneyebilirsin ister arayarak ister mhrs den, biraz zor oluyor ama illaki boşluk oluyor yakalıyorsun çocuk kardiyolojisini 🙃