Bubu61 Kızlar selam, 7 haftalık gebeyim bazen ara ara pembe/kahverengi akıntım oluyor. Çok fazla değil ufak ufak peçetede farkediyorum. Sizce normal mi doktor kontrolüme 1 hafta var daha beni düşündürüyor bazen 😢
Can-44 Bubu61 aynısını bendede var kaç gündür devam ediyor hatta iki doktora gittim ikiside yerleşme kanaması dedi ama alttan muayene oldum sorun yok dediler insallah sizinde öyledir