seyma9188 CeydaST 72 kg ile doğuma gittim L beden almıştım çok rahat oldu.Depend in XL a kadar bedeni var.
seyma9188 CeydaST Ben de e bebekten almıştım orda L bedene kadar varmış ama İnternette görmüştüm.Doğumun sezeryan olmayacaksa depend aşırı rahat oluyor.Sezeryanda dikişler olduğu için canın acıyabilir.
CeydaST seyma9188 büyük ihtimal sezaryen olur demiş çocukken çocuk doktorum da ne tür olur bilmiyorum.
my-stery CeydaST sezeryan da olsa sorun olmuyor çok yukarda kalıyor çünkü külot dikiş daha altta kalıyor. Hatta çok daha iyi oluyor normal külotlar sezeryan yerine denk geliyor o yüksekte olduğunda sürtme vs olmuyor
seyma9188 CeydaST Bel lastiği aşırı rahat sıkmıyor zaten.Ben normal doğum yaptığım halde ilk gün annem giydirdi dependi.Sonrasında 3 gün daha kullandım.Şuan normal ped işimi görüyor yoğun bi kanamam olmadı.
my-stery CeydaST depend almasan da lohusa pedleri var canım ben ebebekten almıştım; her iksini de kullandım ben ilk zamanlar çok yoğun kanama oldu, sonra biraz da gece pedi kullandım sonra bitti zaten artık
Lunaaa92 baby3_ e gece pedi takmak içinde külot giymek gerekiyor, çok kadar zor olacağını düşünmüyorum ya bende bi paket aldım
baby3_ Lunaaa92 her değiştirmeye çıkarıyorsun ayağını kaldırıp giyiyorsun dependi. Külodu her seferinde çıkarmıyorsun ki . Bu benim düşüncem tabi 🤷🏻♀️
Lunaaa92 CeydaST bilmiyorum ama ben sanırım çarşamba veya perşembe almıştım trendyolda falan daha pahalıydı