Kontrollerde kanama ve açılma gözükmüyor ama kanama oluyor bu konuda bilginiz var mı peki neden olur ki ilk hamileliğim bilgi sahibi de değilim bugun yine her ihtimale karşı özel hastaneye de gittim ordaki doktor da gayet normal kanama yok açılma risk vs yok dedi halbuki