1Bebegimiz dediğin gibi gaz sancısı olabilir çok şiddetli değilse ve devamlı olmuyorsa büyük ihtimal önemli bir şey değildir bana da arada adet olacakmışım gibi hafif ağrılar gelip gidiyor rahim büyüdüğü için normal kabul ediliyor ama şiddetlenirse muhakkak doktora git