deryaumay20 Kızlar bebeğim bugün vajina da çok hissediyorum çikicak gibi sanki aniden oluyor bide 30 haftalık hamileyim ne yapmalıyım sizce bu tehlikeli mi daha kontrole 2 hafta var.
Gebeliko Yerleşiyor bebek 37+1 deyim ağrılar devam ama hala tam yerleşmedi ağırlık ve yerleşme ağrıları