Byzatsy Bebek arabası önerirmisiniz kızlar bi arkadaşım kabin boy kesinlikle almalısın dedi ama onlarda pek hoşuma gitmiyor açıkçası ??
mistocookie Byzatsy ben hem kabin boy hem travel olan bir araba istiyorum, prego solo kabin boy arabasi baya aklima yatti. youtube da cok fazla aciklamali video var bence izleyin
TansuTalay Byzatsy okdr pahalı bisey almanıza gerek yok travel alın bn joel aldım hem tekerleği büyük oldugu icin rahat kullanılıyor hemde tek tusla katlanıyor arbaya rahatca koyabılıyorum 2500 tlye teendyoldan aldım ben zten maks 2 yıl belki kullanır diye düşünüyorum.
Ozlemmisss yagmur50 Bu konuda bende kararsızım traveller çok güzel duruyor. Ablam kraft aldı çok memnun ikinci çocugun bile kullanıyor. Hafif, ters düz dönebiliyor falan ama boyu kısa ben tutamıyorum onu. Kraftların uzunlar var mı?
DeniKami yagmur50 yenidoğan için uygun deniliyor nasıl kullanacak msiniz ana kucağı alacak mısınız içine?
yagmur50 Ozlemmisss yani dediğim model gayet uzun sapı bana kısa gelmedi daha kullanmadık ama bi mağazadan falan bakın ben baby mall dan aldım indirimdeyken çok rahat kapanıyor ve hafif
Rumeysa672 mistocookie huggy bonn travel sistem aldim gri renk tekerlekli kalin büyuk demirleri filanda öyle ve fiyatida makul
ttubbii mistocookie bizde bu modeli aldik. Henuz kullanmadik ama tek elle kapanmasi ve ustuyle beraber kapaniyor olmasi aracta cok yer kaplamamasi bizim aklimiza yatan yonleriydi. Gidip magazada da gorduk hatta kanz x go yu begenmistim internette magazada kullanislilik olarak bakinca prego soloyu aldik kasim indirimlerinde.Tek dez avantajı tek yönlü oluşu
Ayc4n mistocookie aynı arabadan aldık çok kullanışlı sadece puseti takınca oluşan görüntüyü sevemedim aracın üstüne takılıyor 🥺
mistocookie bir de kanz Xgo plus 2022 serisi var, o daha iyi iyi gorunuyor. muhtemelen onu alicam. videosunu izleyin
ttubbii mistocookie aa sizde ikisi arasinda kalmissiniz simdi gördüm. Ben de videolari izleyince kanz demistim. Magazada ikisini de gordum kanz daha agir ve boyut olarak daha büyüktü. Kapanirkende daha teferruatli imkaniniz varsa ebebek te iki modelde vardi gidip bakin sizde isterseniz.
TansuTalay _beybisolar123 joell truva 1712 travel sistem bebek arabası diye geciyo trendyolda hala aynı fiyat
catandgirlmom aogoya kullandınız mı bende balios aldım eezy ile arasında kalmıştım, kullanmak için sabırsızlanıyorum 🥹
yagmur50 busrabrbr benimkine puset takılmıyor bildiğim kadarıyla traveller çok büyük hantal olan modeller tekerlekleri daha büyük benimkinin değil mesela
Gunbay Byzatsy eğer maddi açıdan bir kaygınız yoksa cybex önerebilirim. Ben eezy s twist 2+ aldım. Henüz kullanadım ama kabin boy olmasına rağmen oldukça sağlam kolay açılıp kapanıyor 360 derece dönüyor ufacık oluyor ayrıca adaptör satın alarak ana kucağı ve diğer parçalar eklenebiliyor.
Kanatlarimruhumda Gunbay cybexin kabin boyları çift yön kullanılamıyor diye biliyorum. Bu model de öyle mi?