Kucuk_melegim Sevilayy1908 ayni haftadayiz 35+5 benmde kasiğima ağrı giriyor geceleri daha fazla oluyor ve karnimin altı agriyor
Sevilayy1908 yorumcuanneniz aşırı tedirginim ve 3 gündür falan devam ediyor hastaneye gidip gitmeme konusunda da kararsız kaldım 😥
Gebeliko Ağırlaştığı için oluyormuş bende 36+1 çok baskı ve ağrı oluyor bazen yatarken bile oluyor. Birşeyler yapınca yürüyünce felaket vajinam kopuyor gibi oluyor
Sevilayy1908 Gebeliko aynen öyle bende aynı şeyleri yaşıyorum 😞 ama yaklaşık 1 saat önce hastaneden geldim doğuma hazırlık kasılmaları dedi doktorum ve bekleyeceksin dedi 🥹
Sevilayy1908 Yenianneeee malesef benimde her gün her gün hissediliyor 🥹 bir yandan acaba iyi bişey mi diyorum şimdiden sancı varsa belki ilerleyen haftalarda daha fazla olurda kurtuluruz hemen 🥰🥹
Aygul_8403 Baskı ağrı bnmde cok penguen gibi yürüyorum 35+2yim az kaldı ama bazen dayanılck gibi değil
Hayem 35+2 yaklaşık 3 haftadır bende de aynı şekilde. Sanki her an çıkacakmış gibi baskı oluyor. Eli veya ayağıyla vajinamda gibi hissediyorum. Birden sancı giriyor ve kesiliyor. Penguen gibi yürüyorum resmen
Helinozan Hayem wala gunumuz aynı ve ayni seyleri yaşıyorum sizinle az once ciglik attim doğuruyorom diye esimin odu koptu kalk hastaneye gidelim diye cok baski yapio ama düzensiz
Sevilayy1908 Kucuk_melegim geceleri dönerken çok fazla hissediyorum henüz uykudan uyandırmadı ama çok zor umarım 38 den sonra gelir bebişlerimiz de kurtuluruz fazla bekletmezler 🥰🥰
Sevilayy1908 Yagmurrr98 biraz daha aşşa inmiş olması gerekiyor ama demekki pozisyonu henüz değişmemiş bizimkinin kafası sol kasığımdaymış bu kadar hissetmemm normalmiş 🥹