2250 mi 🙄 bişey değilmiş. Benim doğum yapacağım hastanenin içinde bir şirket var dışarıdan organizasyon tutamıyorsun. Onlarda standart paketi 6000 den yapıyorlar. İstersen kendin süsleme yapabilirsin, ama doğum mu yapıcam onunla mı uğraşıcam kızkardeşim falsn da yok ben doğumdayken onunla uğraşacak. Bende kararsızım