Seval2468 yaseminbeybisi007 ilk oğlumu normal doğurdum. Kesimde vardı, dikisimde vardı evet sancı agrısıda çok kötüydü ama hersey anlık 4 5 saat içinde hepsi bitiyor. Doğum gerceklestikten sonra tüm ağrılar bitiyor. 2. hamileyim yine normal istiyorum
AZRATALHAmoms yaseminbeybisi007 kesinlikle normal doğum. İlk doğumum normaldi inşaAllah bunuda normal istiyorum. Kesiğimde vardı üstelik. Ama inanın bikaç saatlik bişey sonrasında o anla alakalı bebeği gördüğünüz an dışında herşey siliniyor.
mcansum yaseminbeybisi007 son ıkı saat biraz zorluyor hareketli olursan hızlı ilerler ama bebek kafası çıkınca bitti çok rahatlıyorsun sezeryanda sonrasında sıkıntı oyuzden normal daha. Sağlıklı dayanırsın canım mecbur diye düşünce başka bişeye yöneltmeyince bence daha çekilir hale geliyor
Kalbiimde2can Kesinlikle korkulcak bisey degil mümkün oldugunca normal dogum düsünün lütfen cok güzel bir duygu onu yasamak ve inanin gercekten bebeginiz dogduktan sonra herseyi aninda unutuyorsunuz allahin mucizesi iste 🥰😍❤
EmineDefneGokce yaseminbeybisi007 normal doğumun şöyle güzel bir yanı var. Doğum yaptıktan sonra ayağa kalkıp yürüdüm kızımı kalkıp kendim emzirdim . Sancı zor evet