Gulsum2308 gecem gündüzüm duayla geçiyor. Bende kendimi öyle avutuyorum yanı olsa söylerdi diyorum ama işte bazen insan düşüncelere engel olamıyor malesef . Allah razı olsun inşaallah. Rabbim tüm bebekleri anne babalarına bağışlasın inşaallah hepimize sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏🏻