pnraks geçen sene Aralık ayında kimyasal gebelik geçirdim 5 haftalıkken daha sonra araya bayram yaz tatili vs girdi doktorumda bu süreçte ara verelim tedaviye sonra gel tekrar aşılamaya başlayalım dedi ilk asilamam tuttu şükür Eylül’de gebe kaldim yani şuan 18 haftaligiz 🥰🙏 polikistik over vardı bende ilaçlarla yumurtami büyütüyorduk hep ilk ilaç tedavisi tutmadı işte düşük oldu o yüzden aşılamaya geçtik