Benimde yılbaşı öncesi birlikteliğim oldu normalde adetim 9unda 3gun sonra sonra kasıklarımda bı ağrı hissettim doktora gittim bişey çıkmadı değerinde bende umudumu kestim acaba yeni diyemi çıkmadı , sonra ağrım geçmedi gündüz bişey yok çok hafif ama bikaç gundur gece ağrıdan duramıyorum resmen belime doğru vuruyo hepte gece oluyo aşırı ağrı , karnımda aşırı gaz var resmen sis hissediyom kendimi goguslerimde sis karnımda batmalar oluyo şimdi 9unda adet olmam gerekirken çok az bi kan geldi hatta adet oldum sandım ama kesildi adetim hemen test yaptım o gün içinde negatif acaba hamile olabilir miyim 4gun geçti adetim kaç gün sonra yapmam lazım testi korkuyorum doktora gitmeye de hüsran olur sonra die ,böyle olan varmı acaba