Edaannuur valla hiç korkmayın benimde başlarda öyleydi birde ne olursa olsun hiç korkmayın hamileliği pozitif geçirin benim 3 sene sonra ilk defa hamile kaldım bütün kötü şeyleri hiç duymamazlıktan geldim hep pozitif düşünüyorum herşey Allah tan canım sen Allah a dua et ben her gece dua ediyorum şükrediyorum inşAllah sağlıkla kucağımıza alırız🙏🏻