Merhaba anneler gebelikte doktorum bana fertamir demir ilacı verdi toz şeklinde olandan kullanıyorum. Daha önceden hamilelik geçiren bir anneden duydum bunu yüksek dozda demir ilacı kullanmak doğumdan sonra hemoroide yani basura sebep oluyormuş. Bunu bilen ya da yaşayan var mı? Şuan demir ilacı kullanıyorum 100 mglık olandan bunu duyunca ister istemez endişelendim yardımcı olur musunuz lütfen?