Ummmu02 çok ilgili ve çok bilgili bir doktor .kısaca doğum serüvenimi anlatayım size 9 Kasım 2022 Çarşamba günü kontrol günümdü .hastaneye gittim acilmam vardı ve nst de sancılarının 100 e dayandığı gördük sürekli samciydi doktorum nar sonucunu beğenmedi tam 3 kere nar çektirdim .oğlumun kalp atışları düşüyordu sürekli nstde çıktı tabi kalp atışları da doktorum hemn ameliyathaneye yönlendirdi hemşire benimle geldi ciktik suni sancı verdiler suyumu patlattılar normal doğumun gerçekleşmesini beklediler nstye bagliydik hâlâ oğlumun kalp atışları daha fazla düşünce hemn sezeryana aldılar normal doğum için çok çabaladılar ama oğlumun boynunda kordon olduğu icin büyük tehlikedeydi o yüzden Sezeryan yapmak zorunda kaldılar böyle yani