Oznurbzts Htckbr aynen bende bugün tam 36 oldum dünden beri hareketleri sanki az gibi sadece karnım çok sertleşiyor
Ayseelaa Ben de gece 36+0 oluyorum bugün hareketleri ilk defa bu kadar az sadece toplaniyor sertleşiyor
Gebeliko 36+1 yer daraldığı için az hareket edebilir su ve birşeyler ye iç dei doktor hareket etmez ise gel dedi düzenli hareket etmesi lazımmış uyku uyanıklık fark etmemiz lazım