Dilankml çok yumuşak diş fırçalarından kullandım birde diş etlerimi diş fırçasıyla fırçaladım sanırım o yüzden ağrımadı hiç ben lastik zamanında çok zorlandım her taktığımda dediğiniz gibi ağrı yapıyordu ama oda zamanla düzeldi. Dişleriniz oturuncaya kadar sıkıcağı için ağrı yapacaktır oturunca artık dokunmuyor hiç ve çok rahatlıyorsunuz benimki gibi uzun sürmez inş