Meloo35 merhaba ben bunun takibini hiç yapmadım açıkçası doktorum sadece gereksiz şeyleri yeme diyor 1 ayımız kaldı canımın istediğini tüketiyorum ama neredeyse tatlı son iki aya kadar hiç yemedim şuan da da az az yiyebiliyorum hamburger de yedim cipste et türü şeyleri çok yiyemiyordum kg vs herşey normal şükürler olsun bebeğim ve benim için de 🙏🏻