TansuTalay bende de aynı durum var baskı ağrılar evde sancımı çekmek istiyorum . Su gelene kadar evde beklemek daha mantıklı ,sancılar da sıklaştığında 5 dakikada 1 e düşerse hastaneye gitmeyi düşünüyorum tabi acı eşiği ile de alakalı bu durum benim açılmam olmasına rağmen dayanabiliyorum kişiden kişiye değişiyor bazı kişiler hiç dayanamıyor