Mery3613 Merhaba arkadaşlar. 14 haftalık gebeyim. Bugüne kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Bugün kontrolde doktor plasentanın biraz aşşağıda olduğunu söyledi. İlerki haftalarda yüzde 90 çıkar yukarı dedi. Bu durumu yaşayanınız var mı acaba?
Ays19Ays Mery3613 bende o haftalarda yaşamıştım şuan 25 haftalığım çok şükür herşey normal bi sıkıntı yokmus sizde hiç kafanıza takmayın 😊
zu98yb Mery3613 bana da doktor plasenta aşağıda rahim ağzını kapatmamış ama bayağı aşağıda duruyor demişti 3 hafta sonra doğum yapıcam inşallah ve hic bir problem yaşamadım canım ☺
Mery3613 zu98yb yanıtınız için çok teşekkür ederim. İçimi rahatlattınız. Umarım bende bi sorun yaşamam. Allah herkesin bebeğini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😊