Meltemuz kız bebek bekliyoruz 12.hafta da doktor net olmamakla beraber kız demişti ama 16. Haftada netleştirdi 😇👧 endişelenmeyin hiç az da olsa birşeyler yemeye gayret edin Afrikada bir ülkede yaşıyorum normalde üçüncü ay Türkiyeye geldim yemek orada zaten sıkıntı yudum yudum sık sık içebiliyorsanız suyu harika olur ben genelde zeytin peynir yiyebiliyordum bir de tuzlu galeta kraker hep öyle bastırıyordum midemi 🙏🏻7.aya kadar neredeyse et tavuk balık yoktu hayatımda hala kokularına dayanamıyorum baklagillerden sebze meyvelerden alıyorsunuz eksikleri zaten doktorum zorlama kendini demişti inşAllah bir an evvel geçer bulantılarınız🤲🏽