13+2 olarak bugün ikili tarama testine gittim etlik şehir hastanesine, ikili tarama yapan doktor cinsiyet için çok küçük olduğunu söyledi, sonra gebe polikinligine gittim oda evet küçük ama kıza benziyo dedi net konuşamam dedi , neye göre küçük diyolar anlamıyorum 😔 14 haftayla uyumlu ve crl side 79 çıktı…