Mihre0319 doktorum bana 3 ay demişti ama ben önce tedavimi oldum sonra gebe kaldım çünkü 2 düşüğüm vardı bi daha aynı şeyleri yaşamak istemedim.size tavsiyem önce bi araştırın ondan sonra deneyin tabi herkesin farklı ama en azından içiniz rahat etsin inşallah sağlıklı bi şekilde kucağınıza alırsınız inşallah.