Kızlar merhaba,
Son adet tarihime göre hesapladığımızda 36+1 fakat ultrasona göre 36+4 çıktı. Devlet hastanesine gidiyorum doktorum ayrıldığı için bugün farklı bir doktora göründüm. Şu an için 2500 gram olduğunu söyledi çok kilolu bir bebek değil dedi. Sizce kilosu normal mi doktor da çok konuşmadığı için soramadım.
Bir de plesantada kireçlenme var dedi. Daha önce bunu yaşayan oldu mu bebekte herhangi bir soruna yol açar mı?
Şimdiden teşekkürler…